Societatea care administrează site-ul www.terraapis.ro este APIARIUM SRL („APIARIUM”) având sediul social în Comuna Sacoșu Turcesc, 307361 Sat Uliuc, Nr. 282, Timiș, România, Numărul de ordine în registrul comerțului J35/806/26.03.2013, Cod Unic de Înregistrare RO 31414150 și Capitalul social subscris și vărsat de 400 RON.
Prima noastră opțiune în trimiterea comenzilor este GLS General Logistics Systems Romania SRL (GLS Romania).
Poți lansa comenzi zilnic între orele 00:00 și 24:00. Garantarea expedierii produselor în cursul aceleiași zile lucrătoare este posibilă în cazul în care comanda a fost lansată până cel mai târziu la ora 14:00.
Noi ne obligăm să asigurăm ambalarea, sigilarea și etichetarea corespunzătoare a coletului.
Te rugăm să acorzi atenția cuvenită completării datelor în formularul de comandă, deoarece în cazul în care documentele de transport vor fi completate cu datele incorecte furnizate, ne declinăm orice responsabilitate pentru eventualele întârzieri.
Curierul va încerca să efectueze livrările de Luni și până Vineri, între orele 9.00 și 17.00. Curierul va încerca să livreze pachetul timp de două zile lucrătoare consecutive, lăsând o notificare pentru fiecare încercare. Dacă curierul nu poate livra coletul datorită unei adrese incorecte, va face tot posibilul, în limite rezonabile, să găsească adresa corectă. Curierul ne va anunța de modificarea făcută și va încerca să livreze coletul la adresa corectă, putând cere însă taxe suplimentare.
Poți da instrucțiuni speciale (prin intermediul site-ului curierului sau prin orice alt mijloc) ca livrarea coletului să se efectueze către o altă locație/persoană (spre exemplu: un vecin sau o adresă din vecinătate) sau îți poți exprima dorința de a ridica coletul de la o adresă dintr-o locație aprobată de curier. În aceste cazuri însă, curierul nu mai este răspunzător pentru nicio pierdere sau deteriorare de orice fel, produsă ca rezultat al îndeplinirii instrucțiunilor speciale de livrare furnizate de tine. Curierul își rezervă dreptul de a percepe o taxă de administrare pentru îndeplinirea instrucțiunilor speciale de livrare.
Pachetele nelivrate se vor întoarce în depozitul nostru. Vei achita contravaloarea returului în cazul în care coletul nu poate fi livrat din următoarele motive: au fost făcute doua încercări de livrare, refuzi primirea coletului și/sau refuzi achitarea contravalorii mărfii.
În cazul în care constați daune ale coletului (coletul este rupt, desigilat, cu urme de umezeală, există suspiciunea că produsele sunt sparte/scurse etc.), acestea trebuiesc menționate pe loc și în mod expres pe foaia de livrare și îi vei cere curierului să returneze coletul către APIARIUM, nefiind necesară achitarea vreunei taxe. În cazul în care coletul pare a fi intact și totuși în interiorul lui, atunci când l-ai deschis, ai găsit produse sparte, topite, rupte, desigilate etc. te rugam să faci imediat poze cu conținutul așa cum l-ai deschis, fără a scoate produsele din cutie. Pozele pe care ni le vei trimite, reprezintă justificarea noastră, în relaționarea cu curierul, vizavi de modul de ambalare și daunele produse. În ambele cazuri, te rugăm să ne anunți imediat, pentru a-ți trimite în cel mai scurt timp posibil un nou colet, înlocuindu-ți produsele deteriorate. Vei lăsa astfel, în seama noastră, toate grijile legate de transport. Nu-ți rămâne decât să te bucuri de produsele comandate.
Expediem comenzi de luni până joi, livrarea urmând a fi efectuată cu precădere în dimineața zilei următoare. Livrarea poate dura în unele cazuri până la 48 de ore. Te rugăm să reții că termenele de livrare sunt pentru zile lucrătoare și că zilele libere sau sărbătorile naționale nu sunt luate în considerare. Excepții sunt și cazurile de forță majoră (calamități, calamități naturale, drumuri impracticabile, accidente etc.). Produsele sunt livrate la adrese, oriunde în România. Expedierea comenzii îți va fi comunicată printr-un e-mail / SMS trimis de firma de curierat. APIARIUM își rezervă dreptul de a confirma comenzile înainte de a le îndeplini, contactând clienții.
Expedierea și livrarea produselor va fi gratuită pentru comenzile care depăşesc valoarea de 500 RON (TVA inclus). Se va aplica un tarif de expediere și livrare pentru comenzile cu un preţ mai mic decât această sumă, iar valoarea lui va fi afișată în rezumatul comenzii tale. Se va percepe un tarif suplimentar pentru zonele care nu sunt acoperite de serviciile firmei de curierat. Vei fi notificat înainte de expediere, asupra costurilor suplimentare, având posibilitatea de a opta pentru livrarea la domiciliu, prin asumarea costului suplimentar de transport sau ridicarea personală a produselor de la cel mai apropriat centru zonal al firmei de curierat.
În măsura în care, pentru anumite localități, există o ofertă mai bună, disponibilă la un alt curier, îți vom oferi această alternativă, pentru că dorința noastră expresă este aceea de a face tot ce este posibil pentru a menține costurile la un nivel cât mai mic.
APIARIUM își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze expedieri ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de APIARIUM care includ: incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră, conform uzanțelor legii române.
Expediem, în principiu, către orice țară, cu confirmare telefonică prealabilă a comenzii. De aceea te rugăm să ne trimiți un număr de telefon valid la care să te putem contacta. Pentru expedierile internaționale este neceasară plata în avans a produselor și a costurilor de expediere și livrare.
Site-ul ar trebui să recunoască în mod automat țara din care te-ai conectat și o va stabili ca destinație implicită de livrare.
E posibil să schimbi țara de livrare atât în modulul de facturare cât și în modulul de „Livrare la o altă adresă”.
După ce vom efectua expedierea îți vom trimite numărul AWB-ului (Air Waybill), iar tu vei putea verifica în orice moment, aici, care este poziția coletului. Introdu numărul AWB-ului în căsuța „Track & Trace”, pentru a afla în timp real unde se află coletul pe care ți l-am trimis.
Poți regăsi AWB-ul în email-ul cu confirmarea de expediere, iar dacă ești utilizator înregistrat, poți să-l găsești și în Contul meu, la secțiunea Comenzile mele.