La APIARIUM SRL („APIARIUM”), scopul nostru este acela de ați asigura deplina satisfacție privind serviciile și produsele noastre atunci când folosești terraapis.ro. Pentru cumpărăturile făcute, dacă dintr-un motiv sau altul te-ai răzgândit, poți să-ți exerciți dreptul de a returna produsele.
Pentru a beneficia de acest serviciu te rugăm să completezi Formularul de retur pe care îl găsești aici, cel mai tarziu în a 10-a zi lucrătoare de la data ridicării/recepționării produsului. Ai dreptul să renunți la cumpărare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv, în acest termen. Formularele completate în afara termenului nu vor mai fi luate în considerare. Pentru a avea informațiile complete despre Returnare și rambursare, te rugăm să citești Termeni și condiții.
Dreptul de returnare a produselor se consideră exercitat în mod corect după ce următoarele condiții au fost îndeplinite în totalitate:
a) Formularul de retur trimis online prin intermediul terraapis.ro sau o altă declarație care să ateste în mod explicit decizia de a renunța la comanda plasată, trebuie să fie completată corect și trimisă către APIARIUM SRL, Bulevardul Corneliu Coposu, Nr. 5, 300552 Timișoara, Timiș, România, în termenul de 10 (zece) zile lucrătoare de la data ridicării/recepționării produsului;
b) Eticheta de identificare trebuie să fie atașată de produs, împreună cu sigiliul de unică folosință, care constituie parte integrantă a produsului;
c) Produsele returnate trebuie să fie în ambalajul original complet în care au fost livrate;
d) Produsele și ambalajele nu trebuie să fie deteriorate, incomplete, cu urme de uzura, zgarieturi, lovituri sau accesorii lipsă;
e) Expedierea produsului a fost făcută în termen de maxim două zile lucrătoare de la primirea Numărului de retur prin intermediul notificării primite de la APIARIUM;
f) Completarea în documentul de transport sau pe colet a Numărului de retur.
Dacă ai îndeplinit toate cerințele stabilite mai sus, APIARIUM îți va rambursa integral prețul produselor achiziționate și returnate. Vei plăti doar pentru costul de transport de returnare, cu excepția cazului în care APIARIUM SRL va scuti în mod expres acest cost.
În cazul în care te decizi să utilizezi curierul recomandat, APIARIUM va plăti costurile de returnare pentru tine și le va reține din sumele ce trebuiesc să îți fie rambursate. În cazul în care vei apela la un alt curier, va trebui să plătești în avans pentru returnare. Cu serviciul de curierat agreat de APIARIUM, îți vor fi rambursate sumele chiar și în caz de furt sau pierdere în timpul returului către sediul nostru.
Veți fi anunțat dacă produsele returnate nu pot fi acceptate, deoarece acestea nu sunt conforme cu condițiile indicate la literele a), b), e) și f) din paragraful precedent. În acest caz, poți alege să ai produsele cumpărate retrimise către tine pe cheltuiala ta. Dacă refuzi livrarea de mai sus, APIARIUM își rezervă dreptul de a reține produsele și suma plătită pentru achiziționarea lor.
Vei fi, de asemenea, contactat în cazul în care returul nu poate fi acceptat, deoarece acesta nu este conform cu condițiile indicate în litere c) și d) din paragraful precedent. În acest caz, poți alege să accepți o scădere a sumelor de rambursat, din cauza scăderii în valoare a produselor returnate, sume de care vei fi informat sau pentru a avea produsele achiziționate retrimise pe cheltuiala ta. În cazul în care refuzi această livrare, APIARIUM își rezervă dreptul de a reține produsele și sumele indicate ca urmare a scăderii în valoare a produselor returnate.
Unele produse cum ar fi, dar fără a ne limita la: mierea în combinații cu fructe (cătină, merișoare etc.), Lăptișorul de Matcă Crud, Polenul Crud sau Crema Solidă, necesită condiții speciale de depozitare. Neputând avea control asupra condițiilor de depozitare în exteriorul organizației noastre, aceste produse nu se pot returna. Bineînțeles că îți vom comunica de la început care sunt aceste produse nereturnabile, pentru a fi în deplină cunoștință de cauză atunci când le comanzi.
Am creat o procedura foarte ușoară de returnare (în doar trei pași), în scopul de a face experiența de cumpărături online o experiență cât mai plăcută pentru tine, chiar și atunci când nu ești pe deplin mulțumit cu achiziția ta.
#1. Asigură-te că produsele și ambalajele sunt în aceeași stare în care le-a primit inițial, cu toate etichetele, sigiliile, accesoriile etc. încă atașate.
#2. Adu personal produsul, la sediul APIARIUM SRL din Bulevardul Corneliu Coposu, nr. 5, 300552 Timișoara, Timiș, România, în timpul programului de lucru, cel mai târziu în a 10-a zi lucrătoare de la data ridicării/recepționării produsului sau completează online Formularul de retur în scopul de a obține Numărul de retur, cel mai târziu în a 10-a zi lucrătoare de la data ridicării/recepționării produsului. După aprobarea Formularului de retur, vei fi notificat prin e-mail asupra cererii și vei primi Numărul de retur.
#3. Pregătește pachetul, lipește pe colet (cutie solidă, carton rigid etc.), eticheta care trebuie să conțină datele tale (Expeditorul), datele noastre (Destinatarul): APIARIUM SRL,Bulevardul Corneliu Coposu, nr. 5, 300552 Timișoara, Timiș, România, tel: 0735 735 000 și Numărul de retur: ***** (Numărul primit de la noi) și contactează prin telefon sau online curierul, pentru a aranja detaliile ridicării coletului. Bifează Livrare Normală iar la achitarea taxelor bifează „Destinatarul” dacă curierul este cel recomandat de APIARIUM SRL și expediază coletul cel mai târziu în două zile lucrătoare de la primirea notificării noastre.
După ce APIARIUM a primit produsele returnate și a verificat că toate condițiile au fost îndeplinite, vei primi o confirmare prin e-mail că produsele returnate au fost acceptate sau, în cazul în care a fost detectată o scădere în valoare a produselor returnate, vei primi un e-mail în care vei fi informat de suma dedusă din rambursare. Indiferent de forma de plată utilizată, procedura de rambursare va începe în termen de maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice din momentul în care APIARIUM a verificat că returul a fost efectuat în conformitate cu condițiile de mai sus. APIARIUM îți va solicita în scris detaliile despre contul în care se va ordona rambursarea. Dacă returul a fost făcut în mod personal, la sediul nostru, după acceptarea produselor returnate, rambursarea se va face pe loc. Rambursarea sumelor va fi ordonată numai pentru produsele și ambalajele returnate în mod corespunzător.
Toate produsele comercializate de către vânzător includ o etichetă de identificare atașată, împreună cu un sigiliu de unică folosință. Produsele returnate fără etichetă sau sigiliul de unică folosință nu vor fi acceptate.
Vei fi informat de către APIARIUM, despre curierul agreat pentru expedierea produselor. Dacă utilizezi curierul recomandat de noi, APIARIUM va plăti costurile de transport și va urmări pachetul în orice moment. Te rugăm să contactezi curierul (sau să vizitezi site-ul lor) și să organizezi preluarea coletului. Dacă te decizi să utilizezi un curier diferit de cel oferit de către APIARIUM, va trebui să plătești în avans pentru costurile de returnare și vei fi responsabil în caz de pierdere, furt sau deteriorare a produselor în timpul transportului.
Aceste condiții de exercitare a dreptului de retur, fac parte integrantă din Termeni și condiții și sunt reglementate de legea română. Pentru informațiile complete despre returnare și rambursare te rugăm să citești deci, cu atenție, Termeni și condiții. Ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri, cum ar fi returnările repetate.
Ce înseamnă un ambalaj cu defect? Înseamnă un flacon de ceramică sau sticlă, un capac sau dop de plută sparte sau crăpate dar în niciun caz un conținut alterat. În mod normal nu există nici cea mai mică șansă să se întâmple așa ceva. Totuși, în cazul în care ai primit un produs cu defect, ne obligăm să îl înlocuim imediat. Pentru noi, imediat înseamnă în aceeași zi, pe loc, dacă vei ajunge cu produsul în cauză la noi la sediu în timpul programului de lucru. În cazul în care produsele ți-au fost livrate prin intermediul curierului, trimiterea noului produs se va face imediat ce curierul este disponibil pentru ridicarea coletului, cel mai târziu în prima zi lucrătoare, ulterioară zilei în care ne-ai informat. În situația în care înlocuirea nu poate fi făcută, un exemplu fiind epuizarea stocului pentru produsul respectiv, vom stabili de comun acord, bineînțeles fără niciun inconvenient semnificativ pentru tine, o compensare în mod corespunzător sau returnarea sumei plătite. Totul depinde de tine.